Friday, May 16, 2008

Majlis Penutupan & Penyampaian Hadiah


Hadiah untuk Pemenang


Hadiah untuk Peserta Terbaik


Pengerusi Majlis


Majlis Penyampaian Sijil dan Hadiah Kem KPerak Kidz

- Majlis bermula pada jam 10.00 pagi dengan kehadiran wakil dari KPerak INC Corporation iaitu Puan Nor Afidah Bt Abdullah. Ia dimulakan dengan bacaan doa oleh wakil pelajar dan seterusnya ucapan dari Puan Nor Afidah Bt Abdullah. Seterusnya majlis penyerahan sijil serta hadiah kepada pemenang-pemenang.

Setiap yang bermula, pasti akan berakhir. Program 5 hari 4 malam kini kian mengundur diri. Hubungan yang baru terjalin akan berterusan. Pelajar semua telah dilatih menggunakan komputer dan mendaftar email masing-masing. Jadi kesedihan akan terubat sekiranya dapat berutus email dengan pelajar, guru atau fasilitator masing-masing. Dengan kerjasama guru-guru dan pihak sekolah, mereka mampu menjayakan sesuatu program yang lebih bagus di sekolah kelak.
Harapan pihak pengurusan kem, agar semua peserta berpuas hati dengan komitmen yang diberikan. Walaupun hanya seketika cuma, berkongsi pengalaman dengan guru-guru. Guru-guru ada yang memahami dan sanggup berkorban masa demi sama-sama menjayakan program ini.
Sekalung penghargaan buat semua guru-guru dan peserta Kem KPerak Kidz yang pertama. Semoga Maju Jaya.